niedziela, 22 maja 2011

the bag goes clubbing

Wiadomo od zawsze , że idealna torba imprezowa musi być mała i na długim pasku. Wczoraj przed wyjściem z domu  stwierdziłam o zgrozo , że mam  deficyt w tym temacie. Oto moje typy na ten sezon clubbingowy...





Matieres a reflexion to paryska marka dająca drugie życie znoszonym skórzanym kurtkom w postaci toreb. Co fajne można przynieść do nich swoją ulubioną kurtkę z której następnie powstanie nasza bardzo osobista torebka. Mają  też sklep online, ceny od 85 do 175 euro


Ilanit Neutra to projektantaka z Izraela której pasją jest przemienianie dętek samochodowych w torby, portfele, donice, misy a nawet biżuterię. Ceny od 30 do 300$ .Warto zajrzeć na stronę bo pomysły ma naprawdę świetne.

5 komentarzy:

  1. Znasz krawca w Warszawie ktory by uszyl torby z starej kurtki skorzanej? Mam stare kurtki i zawsze sa potrzebne nowe torby!

    OdpowiedzUsuń
  2. popytam i dam znac...u mnie w szafie tez kilka nienoszonych wisi i na lepsze czasy czeka heh

    OdpowiedzUsuń
  3. These bags look so cute! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne bagi, trafne spostrzezenie co do koniecznosci posiadania "toreb imprezowych". dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, a co więcej, na stronie Neutra Style są również męskie (strona jednak najwidoczniej jest w budowie, bo lorem ipsum jest na głównej, ale artykuł naprawdę stylowe)

    OdpowiedzUsuń