środa, 27 kwietnia 2011

sweet eko dreams

Były koce to teraz poduszki...

Pieces of You to angielska etyczna marka założona przez Bridget West, projektantkę pochodzącą z Afryki.
Tworzy niebanalne tekstylia do domu bazując na materiałach z second handów i tzw.fairtrade.
Moją faworytką jest jej poduszka z pozszywanych metek,  można ją kupić na stronie projektantki i kosztuje 150 funtów.

Gdybym w końcu do Nowego Yorku trafiła to na pewno przywiozę sobie koszulową poduchę Revisited , niezależnego kolektywu projektanckiego z Brooklynu, jak sami się określają.

Żeby nikt z rodziny  nie poczuł się pominięty, dla dzidziola znalazłam gitarę z organicznej bawełny duńskiej marki Ferm Living. Kosztuje 45 euro i mierzy 70cm więc prawie tyle co mój synek.heh
Wracając do samej marki to jest to skandynawski design na najwyższym poziomie. Jak wchodzę na ich stronę to mam wrażenie, że jestem Alicją w krainie czarów i wcale nie chcę wracać...
W Polsce do kupienia ich tapety i naklejki na www.fafarafa.pl ,  www.lenkairysio.pl , www.amandus.pl,  www.ploners.pl

2 komentarze:

  1. Uwielbiam łączenia - wykluczenia. Szykowny zlepek gospodarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka z metek bardzo mi się podoba. Rozważam zrobienie czegoś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń